Nintendo World Championsh...

Tre nye Game Boy-titler l...

N-cast #218: Endelig tale...

Salgstal for perioden mar...

Nintendo Switch-efterføl...

Animal Well ude nu - se l...

Endless Ocean Luminous (S...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

Paper Mario: The Thousand...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario 3D World + Bo...

Switch 2 - rygter og disk...

Nintendo Switch

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii U

saulsilver1990
saulsilver1990

41
Offline
Level: 1 (Goomba)

2
1ups givet

Skrevet 18-01-2022 17:47

Hej alle,

Jeg har fundet dette frem, som ikke bliver brugt. Er der nogen der kan hjælpe ift vurdering evt. køb? Smiley Og er der overhovedet et marked for Wii U længere? Smiley


Mvh

    Dead-Cheese
    Dead-Cheese

    2027
    Online
    Level: 25 (Kokiri)

    3
    1ups givet

    #1 - Skrevet 18-01-2022 20:53

    Jeg kan hjælpe lidt med en vurdering. Jeg har selv en god støvsamler. Det er stadig den eneste maskine at spille nintendoland, starfox zero og Xenoblade Chronicles X på, så man må ikke pakke den for langt væk hvis man ønsker sig at have det sjovt med de titler Smiley

    Jeg kan finde mange aktive opslag til omkring 1500 kr. på diverse salgsider.
    Men når det kommer til salgspris er det bedre at se på solgte priser, og det kan man se på e-bay.
    Der er ingen solgte maskiner fra Danmark, så tag min vurdering med det i mente. I europa sælges de med maskine og skærm, uden kasse og papirer, for omkring 800-1000 kr. incl fragt. Det er svært at se hvilke versioner af maskinen der er mere værd, men som udgangspunkt er den hvide og premium moddellen lige meget værd.

    Som tommelfinger regel vurderer jeg værdien til:


    • Skærm: 350-450 kr.
    • Konsol: ~350 kr.
    • Skærm og konsol: 800-1.000 kr.
    • Kasse fra special version: ~180 kr.
    • Normal* kasse: 0< kr. (ingen solgte jeg kunne finde)
    • Normal* version komplet: 800-1.350 kr.


    *Med normal mener jeg standard eller premium kasse, og ikke versioner lavet til specifikke spil.
    Specielle versioner sælges i øvrigt for mere end en normal komplet version. Det afhænger meget af versionen, og hvilken region den kommer fra.


    saulsilver1990
    saulsilver1990

    41
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    2
    1ups givet

    #2 - Skrevet 23-01-2022 19:32 - Redigeret 23-01-2022 21:02

    @Dead-Cheese
    Tak for dit svar! Beklager jeg ikke lige har reageret, men vi blev lige ramt af corona herhjemme i familien Smiley

    Tusinde tak for din hjælp, men jeg glemte helt at vedhæfte et billede af det jeg fandt frem <.<



    Derudover har jeg også den originale kasse til at ligge, jeg kan se at den også har lidt værdi i din vurdering Smiley Ved du om spillene også har nogen værdi? Smiley


    Mvh


    Dead-Cheese
    Dead-Cheese

    2027
    Online
    Level: 25 (Kokiri)

    2
    1ups givet

    #3 - Skrevet 24-01-2022 10:09 - Redigeret 24-01-2022 10:17

    Det er da træls at blive ramt Smiley God bedring Smiley

    Du har i hvert fald eftertragtede spil. Det vil nok give mening at sælge maskinen samlet og spillene enkeltvis.

    Forudsat alt er åbent og brugt, så er det ummidelbart det jeg ville vurdere dine ting til:


    • The Legend of Zelda: Twilight Princess 850-1100 kr.
    • The Legend of Zelda: Wind Waker 1100 kr. (hvis figuren er med endnu)
    • The Legend of Zelda: Breath of the Wild 350-400 kr.
    • Mario Kart 8 200 kr. - ebay listings er lave (omkring 100 kr.), men jeg kunne finde nyelige oplslag i DK der har solgt spillet for 200 kr.
    • Super Smash bros Wii U: 200 kr. - Ebay listings tenderer til at være højere (omkring 250), men jeg kunne finde flere aktive salgspriser der er under i DK.
    • Mario Party 10 250 kr.
    • Zombi U 50 kr.
    • Wii sensorbar 20-50 kr.
    • Wii Remote 100-150 kr.
    • Wii U Pro controller 300-400 kr. (med ladekabel)



    Vurderinger tager endnu engang udgangspunkt i solgte varer på e-bay i europa, og i mindre grad aktive salgspriser i Danmark.


    JOEP
    JOEP

    74766
    Online
    Level: 50 (Torizo)

    2
    1ups givet

    #4 - Skrevet 24-01-2022 11:07

    Du kan også se, hvad Coolshop giver for spillene for at få en indikation af, hvilket niveau du vil kunne sælge spillene til. Men ja, de to specialudgave af Zelda-spillene kan du nok godt få afsat til en samler til rimelige penge. Smiley