Pebling
- 03/04-2011 klokken 21:27
Okay, så går der endnu længere tid før, jeg overhovedet skal overveje at købe 3DS. |
|
Jaksen
- 04/04-2011 klokken 12:53
Du går glip af noget så! 
Angående RE, så glæder jeg mig til dette. Det er lidt øv. |
|
PD
- 04/04-2011 klokken 13:00
Det er altså latterligt at kun købe en konsol bare for ét spil :b |
|
Dead Cheese
- 04/04-2011 klokken 13:22
^ikke hvis man er fan af en serie. Det er vel så ikke meget det ene spil, men mere at det er den som gør det sidste skridt. Jeg skulle også lige se hvad der kom til psp'en før jeg tog den endelige beslutning, dvs. at KH BBS var det som overbeviste mig sammen med soul calibur og rachet and clank. |
|
Shajita
- 04/04-2011 klokken 15:01
Redigeret 04/04-2011 klokken 15:03 ^ Og for at smide lidt mere oven på. Jeg købte min 360 for kun at spille Sonic the Hedgehog, som allerede er kendt for at være et af de værste spil i denne generation. Og da jeg fik min 360, endte jeg med at prøve mange flere spil fra mange forskellige genre end jeg ville have hvis jeg havde holdt mig på Wiien.
Samme med PS2'eren, som jeg kun købte for at spille Dragon Ball spil, og PS3'eren, som jeg kun købte for Ratchet og inFAMOUS. Det kan virkelig betale sig at springe på en konsol for kun 1 spil. |
|
stelzig
- 04/04-2011 klokken 16:20
Han siger desuden også at det er for at han overhovedet skal overveje at købe den og ikke at han vil købe den udelukkende på grund af resident evil. |
|
Pebling
- 04/04-2011 klokken 16:22
Redigeret 04/04-2011 klokken 16:25 Desuden siger jeg heller ikke, at RE er det eneste spil, jeg vil købe 3DS'en for. Jeg vil først vågne op omkring konsollen, når der kommer flere af den slags spil. Hvis der ikke kommer mere "godt" end det, så skal jeg slet ikke have den - heller ikke bare for RE. Jeg vil ikke engang forhaste mig før der kommer en remodelleret konsol, og hvis der til den tid stadig ikke er nok spil, så venter jeg endnu længere.
EDIT: Stelzig nåede at se det. |
|
Rechain
- 06/04-2011 klokken 23:54
Jeg ville have haft min Nintendo 3Ds her, hvis det ikke havde pga. økonomi problemer. Men spil mæssigt, så har det efterhånden vist sig at det ikke gør noget. De fleste spil jeg "indtil videre" er interesseret i, udkommer først senere på året eller i 2012 
/Rechain |
|
KJ85
- 09/09-2011 klokken 10:43
Ny TGS-trailer til de interesserede.. |
|
Togbis
- 09/09-2011 klokken 10:58
Ehm, sikke god grafik.
|
|
Dead Cheese
- 09/09-2011 klokken 11:10
^"dat ass kirby"? Where is dat booty!?
Desværre ikke godt valgt billede. |
|
Jonas
- 09/09-2011 klokken 11:13
Lol se traileren. |
|
Dead Cheese
- 09/09-2011 klokken 11:17
ja okay, mig der misforstod hensigten.... Mig dum tænker, hun løbe fra zombie... Mig havde tænkt ordenligt havde tænkt dat babe! Togbis, you win... |
|
KJ85
- 08/10-2011 klokken 12:40
Der mangler virkelig nyheder på siden her..
Nintendo står for ditribution af spillet i Europa, hvilket for øvrigt har fået en release-dato der hedder 27. januar 2012.
Det europæiske boxart. |
|
Pebling
- 08/10-2011 klokken 22:35
KJ85, hvorfor er du ikke nyhedsskribent her? |
|
KJ85
- 08/10-2011 klokken 22:38
Hehe, tror jeg vil komme til at bruge for meget tid på det. |
|
Pebling
- 10/10-2011 klokken 00:24
Nå ja okay, men det lader til, at du alligevel bruger meget tid på det - selv for et officielt crew medlem... så jeg tænkte, du fortjente noget mere officiel anerkendelse |
|
Lukas Pedersen
- 10/10-2011 klokken 07:45
Jeg vil da i hvert fald gøre opmærksom på, at vi hellere end gerne tager imod friske skribenter - og der er ingen krav om at man skal arbejde sig selv ihjel (selvom det værdsættes højt...) |
|
PD
- 10/10-2011 klokken 12:24
Altså hvis der godt kunne være brug for flere, så ville jeg da heller ikke have noget imod at prøve det. Håber da ikke at det kræves at man hele tiden skriver nyheder (altså, finde dem og sådanne) |
|
Lukas Pedersen
- 10/10-2011 klokken 12:26
Du kan smide mig en privat besked eller skrive over Messenger (giluc [at] hotmail [dot] com), så kan vi da tage en snak om det |
|
KJ85
- 13/10-2011 klokken 14:49
"Resident Evil: Revelations" understøtter Slider Pad attachment.
Når Slider Pad er tilsluttet bevæger man sig med venstre analog pad og sigter med den højre.
Det er nok ret sandsynligt, at det er udviklingen af Slider Pad, der udskød spillet i første omgang.. |
|
Eagle
- 13/10-2011 klokken 17:49
Til den der 3DS konference blev der vist nok afsløret en bunke spil der udnytter slider pad, RE inkluderet. Ikke ligefrem nyt, men godt nok at få slået på plads. |
|
Dead Cheese
- 13/10-2011 klokken 19:34
Det kan give en langt bedre styring Det er jeg meget positiv indtillet for. Jeg håber de laver updates til tidligere spil, så de også kan få en bedre styring. Det skulle jo angiveligt være mulligt på 3ds'en. |
|
KJ85
- 13/10-2011 klokken 23:53
Redigeret 13/10-2011 klokken 23:53 @ Eagle: Synes godt nok også det var en mærkelig måde nyheden var formuleret på, men det er da klart når eneste nyt bare var en bekræftelse af hvordan spillet styres med Slider Pad..
Er det her så også old news? 
Spillet indeholder multiplayer, internet-play samt StreetPass-funktionalitet. |
|
KJ85
- 31/10-2011 klokken 19:10
Redigeret 31/10-2011 klokken 19:11 Fact-sheet med info om spillet.
Ny trailer. |
|
Eagle
- 31/10-2011 klokken 19:18
Det ser faktisk ret godt ud. |
|
Hassus
- 31/10-2011 klokken 19:49
Det gør det. Helt klart et af mine mest ventede 3DS-spil. Jeg glæder mig meget til de nye scenarier, fjender, oplevelsen af survival horror i 3D og spillets episodiske opdeling. |
|
KJ85
- 30/11-2011 klokken 22:02
Redigeret 30/11-2011 klokken 22:02 Bundle med Circle Pad Pro kan erhverves i Europa når spillet udgives d. 27. januar 2012. |
|
Jaksen
- 01/12-2011 klokken 08:32
Nice! Det er så meget en day-one pre-order for mig. |
|
KJ85
- 18/01-2012 klokken 14:29
Demo af spillet rammer den amerikanske eShop i morgen.
Håber også vi får den i Europa i morgen.. |
|
Andreas Tarding
- 18/01-2012 klokken 15:00
Redigeret 18/01-2012 klokken 15:12 Nice. Spilbare demoer (med den kontrol over indholdet, de tillader udgiverne at have - f.eks. automatisk sletning efter et antal opstarte) er trods alt ét af områderne, hvor Nintendo aktivt bruger 3DS'ens teknologiske forspring (ift. Wii!) til at tiltrække både udviklere og spillere.
Burde heller ikke tegne negativt for fremtidig udviklerinteresse, hvis holdbarheden af DRM-systemet på konsollen har noget at skulle have sagt. |
|
KJ85
- 18/01-2012 klokken 19:29
Redigeret 18/01-2012 klokken 19:30 Nu også bekræftet for Europa - der kommer også en demo af Cooking Mama 4 til dem der ikke kan lide RE.. |
|
Alexander Brock Petersen
- 18/01-2012 klokken 19:58
Cooking Mama? Oh yeah! Hvad går det egentligt ud på? |
|
Hassus
- 18/01-2012 klokken 20:14
Det er et eller andet med hakke løg på touchscreen tror jeg. |
|
Jaksen
- 18/01-2012 klokken 21:23
Spot on hassus. Krydret med lidt engrish speaking, |
|
M60dk
- 18/01-2012 klokken 21:33
Det er lidt en "guilty pleasure"-ting, men hver gang jeg har prøvet et Cooking Mama spil, har jeg været mægtig godt underholdt. Lave alle mulige lækre retter, unlocke nye opskrifter, få komplimenter når man laver en perfekt steak. Awesome spil. |
|
Alexander Brock Petersen
- 18/01-2012 klokken 21:35
Et spil der i sandhed giver mening at have tutorials (opskrifter) i. |
|
Jaksen
- 18/01-2012 klokken 22:03
Det bliver endnu dummere: http://www.babysittingmama.com/ |
|
M60dk
- 18/01-2012 klokken 22:06
Jeg synes de burde lave et crossover spil. Cooking babies mama. |
|
Jaksen
- 18/01-2012 klokken 22:07
Redigeret 18/01-2012 klokken 22:07
yes! |
|
Andreas Tarding
- 18/01-2012 klokken 22:11
Redigeret 18/01-2012 klokken 22:13 Hvis ikke, det var for Nintendos underlige PR-opførsel ift. Mario Kart 7 glitches, kunne de her demoer godt lure mig til at købe 3DS igen. Stort set kun patching-fronten, der lige skal bringes op på et tidssvarende niveau nu - så er jeg i mål som kunde. lol. |
|
Alexander Brock Petersen
- 18/01-2012 klokken 22:14
Kan ikke se det store problem i, at de ikke patcher spillet. Jeg har ingen interesse i, at min 3DS skal blive 'endnu en PC' ligesom 360 og PS3. |
|
M60dk
- 18/01-2012 klokken 22:22
Redigeret 18/01-2012 klokken 22:26 Selvfølgelig har 3DS funktionalitet til patching, der er jo netop blevet lavet funktionalitet til DLC i shoppen. Den mærkelige Mario Kart udtalelse tyder også på at ham der svarede ikke rigtig har styr på det. Spørgsmålet er nærmere hvordan Nintendos politik til patching er, ifølge mange landes love er det f.eks. ulovligt at påtvinge opdatering af software. Hvilket både vil kræve at Nintendo giver en dialogmulighed når et spil skal patches, og samtidig kan deaktivere online funktion i det givne spil indtil spillet er "up to date". |
|
Andreas Tarding
- 18/01-2012 klokken 22:24
Redigeret 18/01-2012 klokken 22:33 Hvis der er tale om, at et spil (og i dette tilfælde, Nintendos pt. vigtigste titel) er shippet med "game breaking" fejl - dvs. glitches, som ødelægger gameplayet under bestemte sammenhænge (heri visse baner, som enhver spiller kan fremkalde i multiplayer) - ville den eneste seriøse løsning da være, at man imødekom fejlen vha. den teknologi, man har til rådighed. Efter alt, hvad man ved, er det teknisk muligt at hotfixe shippede titler, og Nintendos pt. vigtigste titel burde da få opmærksomheden til det.
M60dk: Patchen kunne jo bare påtvinges, såfremt man ønsker at spille online. Har jeg selv prøvet i mange Xbox 360 spil - selvfølgelig har en Xbox mere lagerplads end en 3DS, men hotfixes af små fejl fylder altså ikke meget. Vi snakker størrelsesorden i retning af små tekstfiler. Og igen, prioritering - Mario Kart 7 er Nintendos vigtigste titel i øjeblikket, da den sælger så meget hardware, og har samtidig online gameplay som væsentligt salgsargument. |
|
Dead Cheese
- 18/01-2012 klokken 22:33
Jeg tror han mener han ikke gider se noget ligende som fallout, som er über bugget, indtil en omafatende opdatering et halvt år senere. Mange ps3 titler har den form for opdatringer, så spilne kan komme hurtigere på markedet. Det er kun irriterende og intet andet.
Dog er det gode at fejl kan rettes, så som et spil som street fighter 2 ikke behøver 200 versioner, men blot en pach eller opdatering (desværre er capcom ikke en fan af det system, ikke engang for penge). Andre gange kan de give os mere at spille. Blazeblue continium shift, fik en kæmpe opdatering, hvor man tilsvarende med streetfighter skulle have købt "super streetfighter''' 2*LN(pi)-2,9 extreeme turbo hd remix arcade master deluxe edition" af streetfighter serien fik man Blazeblue continium shift 2 gratis. |
|
Alexander Brock Petersen
- 18/01-2012 klokken 22:33
Redigeret 18/01-2012 klokken 22:36 Problemet er, at hvis du først åbner for disse muligheder, så kan det hurtigt tage overhånd, som det har gjort på PS3 og Xbox 360. Mit FIFA 12 har nok skulle opdateres via patch 3-5 gange siden udgivelsen i oktober. Det er helt til grin, og det skyldes ikke engang store fejl, men bare småjusteringer hele tiden.
Og at kalde fejlen for "game breaking" er altså at overdrive lidt. Fejlen kommer ikke til at betyde ret meget, da 97 % er ligeglade. Spillet vil sælge fremragende. Jeg ser det altså lidt som PC-gamer-brokkeri. Sorry. 
En anden ting det også åbner op for, er at udgivere kan udgive spil, før de er klar og så bare forvente at opdatere sig ud af det efterhånden. Det er antiforbruger-adfærd, som Nintendo ALDRIG bør åbne op for. Var det ikke Skyrim, der nærmest var uspilleligt på mange PS3-konsoller? Har de egentligt rettet det endnu? Det er sådan nogle ting, der medfører at videospil stadigvæk kun tiltaler et begrænset publikum. |
|
Andreas Tarding
- 18/01-2012 klokken 22:37
Redigeret 18/01-2012 klokken 22:41 Siger heller ikke, at hele spillet "breakes", men anvender udtrykket lidt i gåseøjne, da der vel er tale om en ændring af gameplay mod noget uhensigtsmæssigt, under en normalt forekommende tilstand; i det her tilfælde, næsten konsekvent invalidering af en/flere baner, når blot man spiller public online. 
Men kan da godt se problematikken - har selv haft rimeligt mange kvaler med Skyrim, lol. Min holdning er bare, at Nintendo - i det mindste med sine egne titler - burde håndhæve sin insisteren på finpudset og "smooth" gameplay, i kontekst af mulighederne med den teknologi, de alligevel har brugt penge og energi på at udgive spillet på. |
|
Alexander Brock Petersen
- 18/01-2012 klokken 22:42
Redigeret 18/01-2012 klokken 22:43 Glitches har alle dage været en del af spil - og af og til kan de faktisk være berigende og sjove. Den i MK7 er måske i mindre grad, men så er det altså heller ikke værre. Jeg tror bare, man skal passe på med at italesætte problemet større end det er. Gamere på fora kan hurtigt gejle hinanden op. Hvis jeg var dig, ville jeg bare prøve spillet online og se om det nu er så slemt igen. 
Og som sagt ser jeg manglende patching-muligheder som en form for kvalitetskontrol. Skyrim-udgaven til PS3 var jo aldrig gået på en Nintendo-konsol, da spillet ville være uspilleligt. Det er det så til tider stadigvæk på PS3, men undskyldningen er så, at der kommer (er kommet?) en patch. |
|
Jonas
- 18/01-2012 klokken 23:05
Tænk hvis Nintendo kunne patche Gamecube-spil. Så kunne vi måske ikke wavedashe, chaingrabbe osv i Melee |
|
Alexander Brock Petersen
- 18/01-2012 klokken 23:18
Breaking News: Aonuma allowed to patch all original Zelda games. First up is the original The Legend of Zelda game. All octorocs will immediately be removed due to their "game breaking" behaviour. |
|
Jonas
- 18/01-2012 klokken 23:28
Skidesmart, så kan man gå og hygge sig med at bombe mure og brænde buske uden at være bange for at blive overfaldet |
|
stelzig
- 19/01-2012 klokken 07:17
Redigeret 19/01-2012 klokken 07:20 Tror også det kunne gå helt galt hvis man satte udviklerne til at prøve at balancere melee og fjerne "cheap" strategier hele tiden, lol. Selvom de da gjorde et ok job fra NTSC til PAL.
Generelt har jeg også altid været en lille smule bange for patching netop på grund af det med at glitches godt kan gøre spil bedre og ikke altid er dårlige. Desværre ser udviklere (og nogle gamere) det oftest meget mere sort/hvidt og vil derfor fjerne noget hvis det er en glitch. Det er kun i street fighters tilfælde at jeg har hørt om at udviklerne har bygget videre på noget der egentlig var en fejl.
Jeg hader når folks eneste argumenter imod elementer i et spil er at det er en glitch eller at man ikke spiller "som det er meningen at man skal spille" |
|
HGC
- 19/01-2012 klokken 09:37
I Ocarina of Time 3D har de med vilje bevaret de fleste glitches fra originalen. |
|
PD
- 19/01-2012 klokken 09:39
Redigeret 19/01-2012 klokken 09:39 Hey folkens, burde vi ikke snakke om Resident Evil eller de demoer istedet for Glitches i spil? XD |
|
Jonas
- 19/01-2012 klokken 10:05
Redigeret 19/01-2012 klokken 10:05 stelzig, glem ikke forskellen mellem NTSC 1.0 og senere versioner. Udviklerne gjorde et strålende arbejde, da de nerfede Bowser ved at fjerne hans flame cancel. Han var godt nok broken den gang 
PD, Er der noget, vi burde snakke om? |
|
stelzig
- 19/01-2012 klokken 10:10
Redigeret 19/01-2012 klokken 10:19 Jeg sagde ikke at alle tingene gav mening  Man skulle tro at de godt var klar over at bowser ikke var specielt god. At overrate ganondorf og hans nerf kan jeg bedre forstå. De må have skulle fikse cancelling af special moves en ad gangen eller noget, for jeg er helt enig i at det ikke giver mening at rette fejlen ved bowser og så lade den blive ved fox/falco, sheik, samus (andre?)... SPECIELT ikke falcos. Ikke fra et balanceringssynspunkt anyway... Måske giver det bedre mening rent visuelt? idk xD
Edit: Tilføjelse af SDI på svage angreb gav heller ikke meget mening. Gjorde bare en masse angreb med flere svage slag helt vildt dårlige (eller dårligere og de var slet ikke så fantastiske alligevel). Stakkels zelda.
For folk der ikke ved hvad SDI er, er det en mulighed for at bevæge sin karakter mens man er i hitstun, hvilket betyder at man kan slippe ud af angrebet når det er multihit. Med jigglypuff kan du sågar nogle gange SDI ind i modstanderen og bruge rest http://www.youtube.com/watch?v=dfLYmVaj1Tk#t=42s
Edit: Hov, flamecancelling var jo cancelling af start-up. Ikke desto mindre giver det stadigvæk ikke mening at nogle special moves kan cancelles og andre ikke kan. |
|
Jonas
- 19/01-2012 klokken 10:26
Redigeret 19/01-2012 klokken 10:55 Ak ja, stakkels Ganon. Han fortjente virkelig ikke at blive nerfed. For at føje spot til skade har de bare nerfed ham endnu mere i Brawl |
|
stelzig
- 19/01-2012 klokken 10:46
http://www.youtube.com/watch?v=Te6WkqQfSmc |
|
Asger Grau
- 19/01-2012 klokken 22:18
Har netop prøvet demoen for første gang...og holy shit, fik alligevel en hel del chok da jeg spillede den ! Virker som et rigtig cool spil, dog tror jeg det bliver federe når man har circle-pad. Er dog ikke helt vild med hvordan det ser ud når man går i first person mode, men det er nok bare noget man skal vende sig til ! Hvert fald super lækkert med sådan en lille nice demo af spillet flere af dem tak ! |
|
KJ85
- 19/01-2012 klokken 22:38
Rygte: Resident Evil 6 udkommer 20/11 2012 - dog desværre ikke til nogen Nintendo konsol i første omgang.. |
|
Alexander Brock Petersen
- 19/01-2012 klokken 22:40
Hvis det er ligeså meh som 5, er det kun en god ting. |
|
Jaksen
- 20/01-2012 klokken 09:53
5'eren rockede da for hårdt. IMO! |
|
Prozel
- 20/01-2012 klokken 11:29
Jaksen, helt enig, coop var fantastisk sjovt! |
|
Jaksen
- 20/01-2012 klokken 11:38
Ja det var mega. En god portion øller og en god ven. Fantastisk underholdning. |
|
Alexander Brock Petersen
- 20/01-2012 klokken 11:46
En god portion øller, en god ven og en ikke-intuitiv styring. Fantastisk frustrerende.
|
|
Du skal være logget ind for at tilføje en kommentar.